
Je hebt ons gevonden want wij willen óók graag hoger in Google
Om te beginnen: hoe kwam je op deze pagina terecht? Als dat via Google is, heb je hierbij het bewijs dat we weten hoe het werkt 🙂 Gelukkig is er meer bewijs om je te overtuigen. Zo hebben we het Google Partner-certificaat. En vooral: we volgen alle ‘bewegingen’ van deze zoekmachine al sinds die steeds iets nieuws verzint om te beoordelen of een website hoog in Google thuishoort.
Welke veranderingen de zoekmachine ook doorvoert, wij kennen ze én zorgen dat jouw website of online winkel mee verandert en gevonden wordt.
Content is still king
Wil je gevonden worden in Google met een website die goed scoort? Dan is het belangrijk dat je aandacht besteedt aan een sterke SEO-strategie. Dit kan door te werken aan een goede meta titel, relevante zoekwoorden en een goede contentstructuur.
Google laat meer bezoekers jouw website vinden met een pagina die geoptimaliseerd is voor SEO. Maar hoe zorg je ervoor dat een website goed presteert? Voor SEO is het cruciaal om het zoekwoord strategisch te gebruiken, maar niet alleen in de content – ook in de titels en beschrijvingen.
Voor dat je begint met optimaliseren, is het slim om zoek naar kansen die passen bij een effectieve strategie. Google door je huidige rankings en analyseer deze zoekwoorden om verbeteringen aan te brengen. Dit zijn stappen die helpen voor jou en jouw bedrijf om hoger te scoren.
Een betere online zichtbaarheid vraagt om een bepaalde aanpak. Denk bijvoorbeeld aan een combinatie van SEO, technische optimalisaties en contentmarketing. Maar ook linkbuilding is essentieel, want van andere websites een verwijzing krijgen, helpt je website in Google beter te presteren.
Hoe kom je dan hoger? Door niet alleen op een hoge positie te mikken, maar ook door kwalitatieve en relevante content aan te bieden. Dan een strategie uitwerken die aansluit bij online marketing, en je bent goed op weg hoger in Google te komen met een andere benadering dan de concurrentie.