
This is how we do it
Heb jij talloze contacten/relaties, maar komt daar te weinig uit? Grote kans dat ze niet allemaal relevant zijn. Of dat het ‘hun moment’ nog niet is in de klantreis om zaken met je te doen. De oplossing? Dat je de juiste leads verzamelt en op cruciale momenten in hun klantreis van je laat horen.
Voorbeeld: scoren met gerichte b2b leadgeneratie
Stel: je wilt scharen verkopen aan kappers in je regio. Via LinkedIn selecteer je dan bijvoorbeeld eenvoudig je werkgebied en je doelgroep. Denk aan alle kappers in Overijssel. Hier maak je vervolgens een advertentie voor die alleen déze kappers zien. Dus zonder ruis precies bij de juiste mensen. Wie dán reageert, is een waardevolle lead!
Ontdek meer over deze manier van social media marketing en internet adverteren.
Welke hulp wil jij?
- Leadgeneratietool inzetten
- Leadinformatie omzetten naar geautomatiseerd rapport
- Meest interessante leads op ’n presenteerblaadje krijgen
- Leads automatisch doorsturen naar je sales team, call center of salespartner voor de opvolging
Slimme indeling rapport
Onze slimme leadgeneratietool levert je naar wens automatisch een rapport op; een rapport waarbij je in één overzicht ziet wat je meest interessante online marketing leads zijn.
Zo zet je sneller in op de juiste contacten. En zo verspil je geen tijd aan contacten waar je weinig aan hebt.