
Meer redenen om wél te drukken
Een verkoper die leaflets en andere papieren netjes in een mapje bij zich heeft, komt beter voorbereid over. Daarna papieren achterlaten betekent dat het gesprek nog lang wordt herinnerd. En in een tijd dat bijna de hele wereld online zit, blijft óók jouw papieren visitekaartje gewoon bij ons op het bureau liggen. Door al deze printvomen blijft je organisatie én je boodschap beter hangen. Letterlijk.
Van campagne naar print media
De mooiste basis voor jouw drukwerk? Slimme marketingcampagnes. Want op die manier staat je geprinte of gedrukte materiaal niet op zichzelf, maar is het een onderdeel van je aanpak om een doel te halen. Welk doel dat is? Dat bepaal jij natuurlijk zelf, eventueel met advies van ons.
So many options…
De mogelijkheden in print media zijn werkelijk eindeloos. Wij kennen ze en laten je graag onderscheidende vormen en varianten zien; varianten waardoor jouw brochure, verkoopmap of visitekaartje eerder blijft liggen en je boodschap beter blijft hangen. Van bijzondere vouw- en hechtmethodes tot fraaie laklagen. En wil je afgeleverd hebben op verschillende plekken? You got it!
Verrassende voorbeelden
Veel bedrijven kiezen nog altijd voor de klassieke folders: A4 gevouwen naar A5, dus met 1 vouw. Of A4, smal met 2 vouwen. Prima als u eenvoud wilt uitstralen of weinig tekst wilt plaatsen. Maar hebt u al eens gedacht aan een drieluik A5, dus een andere vorm waarbij u makkelijker een extra pagina ‘uitklapt’? Op deze manier hebt u net wat meer ruimte. Tegelijkertijd heeft het meer body en uitstraling dan zo’n smalle folder.